HU
Magyar
HU
Magyar
GB
English
Weboldal címe
Weboldal alcíme
Webshop kezelő​
Fejléc alcím szövege


-Elrontott, nem teljesült termékfeltöltés?

-Az újdonságok még nem elérhetők webáruházában?

-Bővítené kínálatát, de a tömeges termékfetöltés nem opció?

-Sok a hibásan felvitt termék, javításra lenne szüksége?

-Cikkszám, vagy vonalkód felvitele egyidejűleg táblázatba, és webáruházba?

-Hiányzó képek, adatok webáruházában?

-Táblázat kezelés - Adatbázis kezelés

-Adatbázis létrehozása

-Termékleírás fordítása


Bármilyen termékfeltöltéssel, javítással, módosítással kapcsolatos feladat profi módon, rövid határidővel!


Keresse a webshopkezelő-t!




Weboldalak minden esetre.

Alkalomra (esküvő, házassági évforduló, gyermek születése, születésnap..stb)

Szolgáltatóknak (legyen az asztalos, belsőépítész,fodrász, vendéglátóhely...stb)

Webáruházaknak ( szépségápolás, kutyaeledel, lakásfelszerelés, napelem, épületgépészet...stb)


Bármi legyen is az elképzelése, keressen bizalommal.

Keresse a Webshopkezelőt ha:

-Webáruházat szeretne:

Készíttesse el webshopját gyorsan, ne várjon hónapokat!  Itt ön a webáruháza és az elképzelései is ugyanolyan figyelmet kapnak.


-Honlap ,weboldal a vállalkozásának?

A vállalkozása igényeire szabott weboldalt kapja, rövid határidővel!


-Előre szeretne kerülni a Google találati listájában: 

Ez a folyamat weboldal elemzéssel, kulcsszó kutatással kezdődik és keresőoptimalizálással végződik.

A SEO egy hosszú távú befektetés, azoknak akik valóban hosszútávra terveznek.


-Webshop adminisztrátort keres: 

Webshopok, webáruházak kezelése, termékek feltöltése és minden kapcsolódó feladat.


-Céges weboldal karbantartót, adatfeltöltőt keres:

Weboldal frissítés, adatrögzítés cégeknek, szolgáltatóknak, vállalkozásoknak és mindenkinek akinek fontos,hogy online is figyelemmel kísérhessék tevékenységét. Hosszadalmas és fárasztó adatögzítés, dokumentum feltöltés helyett válasszon a céges weboldalkezelés csomagok közül.

-Szeretné bemutatni az új vállalkozását, szolgáltatását?

 Fodrász, szobafestő, orvos? Amennyiben szeretné megmutatni egy weboldalon hogy milyen szolgáltatásokat kínál.

-Webáruház tulajdonos: 

​Aki  a kezdetekkor még  rendelkezett annyi szabadidővel ,hogy ellássa az összes feladatot önmaga. Mostanra viszont feltornyosultak a tennivalók ,és sokszor képtelen tartani a lépést. Webáruház frissítés, termékfeltöltés, karbantartás. 


Bevétel és forgalomnövelés-Vevőszerzés

Minden webáruház azért indul hogy az később  bevételt hozzon a tulajdonosának ?

Sok vásárló, és értékesítés? Ez csak folyamatos,és tudatos munkával érhető el.

A legtöbb esetben az újdonsült webshop tulajdonosok abba a hibába esnek ,hogy 

-a nagyker által kínált termékleírást és képet feltöltik 

-megtervezik a megjelenést,színvilág,logó..és kész is.

Hátradőlnek és várják a vásárlókat.

Igen ám, de a vásárlók nem jönnek!

Miért?

Mert folyamatosan jönnek az új weboldalak, és a régiek közül is sokan frissítenek,bővítik a tartalmat, kínálatot,

ami már szinte elég is ahhoz,hogy a Google értékesebbnek,érdekesebbnek tekintsen egy másik webáruházat.

Így fordulhat elő, hogy a kezdetekkor az első oldalon szereplő áruház lecsúszik a 6-7.találati oldalra. 

Ahová valljuk be, mi magunk sem lapozunk ha valamire rákeresünk.

---------------------------------------------------------

-Új - induló webáruházaknak


Ha a Google találati lista nem mutatja az oldalt / termékeket, akkor sürgős beavatkozásra van szükség.

A fent emlétettek csak példák , sok széles termékkínálattal rendelkező webáruház van , illetve egyre több "szakosodott" egy termékkörre specializálódott, profi webshop. Bármi is a fő irány, igyekezzünk megelőzni a versenytársakat.

Hogyan? 

-Új termékekkel

-Folyamatosan frissített tartalommal

-Közösségi médiába való folyamatos jelenléttel.

-Kulcsszó kutatással (és használatával!)

Az akciókat azért nem sorolom ide,mert hosszú távon nem tartható ,hogy a hasznot beáldozzuk  a vevőkért.

Ha csak úgy sikerül értékesíteni , hogy lefaragunk a bevételeinkből az semmiképpen nem jó irány.

Soha ne akciózzunk azért,hogy legyen némi forgalom. Ezzel ugyanis ,  adott esetben a saját zsebünkből vesszük ki a további működéshez szükséges tőkét.

Persze az akciók , ha a bevételt nem befolyásolják jelentősen akkor jó vevőcsalogatók lehetnek.